CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 8, 2011

KEM DI PANGSUN

Kem di Pangsun merupakan tugasan untuk setiap pelajar 2ppismp di IPGM KPT 2011. Aktiviti yang dilakukan di sana ialah water trust, membuat rakit, berakit, flying fox dan treasure hunt.

aku, tiqah dan wani (tiwain)


OMG! cam x caye aku ley terjun kat lam kolam tu. first time kot. dh la x reti berenang. tp, aku cube gak slmtkn kwn aku yg sme gak cam aku x reti berenang, dorg x tau cmne nk g ke tepi. aku pun g la tarik dorg ke tepi. Best giler yang nih.


inilah part yang paling meletihkan, berakit. aigoo.. walaupun dh salu berkayuh, tp yg ini ssh nk kayuh. 9 org atas rakit, pengayuh ada 3 je. so, strategi kitorg, 2 org kt belakang berenang sambil menolak rakit ni, 3 org mengayuh 4 org mengayuh gne tgn. akhirnya smpai ke destinasi. sambil2 berakit tu, ktorg nyanyi lagu sole-sole. hahaha.. letih-letih pun sempat lagi nyanyi.


wani, tikah and aku sedang brusaha memakai ape ntah name dye untuk aktiviti flying fox.


yuhuu.. aku berjaya.. first time bwat flying fox.. agak best tapi x brpa nk mencabar.. jarak dye dkat sgt.. i love challenges..

treasure hunt pun meletihkan. time tu kamera dh low battery. so xde gmbr.. mcm2 je soalan yg faci2 tu bagi..  hahaha btw, its fun. 

bagi keluarga ataupun sesape saje yg nk g bercuti atau wat camping, g la kt kem nur lembah pangsun. 

0 comments:

Post a Comment